dissabte, 14 de gener del 2012

Jo,

M’agrada donar-me temps a mi mateixa, cantar a davant del mirall i a sota la dutxa,. Soc addicta als xicles Five. Odio els meus braços, les cames,... Amiga dels meus amics, dic el que penso quan ho penso sense pensar. Soc criticona, encara que no jutjo a la gent a primera vista. Hi ha gent que diu que soc la persona mes simpàtica del món i d’altres que de borde en tinc un bon rato. Tímida, normalment m’adono de les coses a primera vista, m’encanta riure i fer riure a la gent ja que sempre ho aconsegueixo,o això intento. M’encanten els grumolls del colacao. El so de la pluja em posa nerviosa a la nit. Nose prendre decisions encara que m’agrada manar. Odio discutir. No m’agrada equivocar-me encara que ho faig molt sovint. Si hi ha ascensor descarto les escales. Mai em separo dels amics i la família. M’importa massa el que pensi l’altre gent de mi. Soc addicta als musicals, però les d’amor son les meves preferides. M’espanto facilment. La musica es la meva vida, l’escolto a totes hores. M’agrada escoltar coses bones de mi. M’agrada que em diguin que m’estimen però que sigui veritat. Soc fàcil d’enganyar, pico a la primera. M’enfado amb facilitat però dura molt poc. Demano sempre perdo, encara que tingui la raó,odio aquesta paraula,perdó. M’agrada el cabell llis. Admiro a les persones que no els hi importa res, passi el que passi. Alguns diuen que soc borde, dons que es fotin. M’agrada caminar descalça. Molt capritxosa. Molt carinyosa ,canviaria qualsevol moment per una abraçada. Soc baixeta, ho se, sempre m’ho diuen. Tinc la costum de dependre d’alguna cosa o d’ algú. Em toco el cabell tot el dia. Sempre surto amb arracades. Adoro les xancletes, encara que, sens dubte el millor son les bambes. M’agrada ajudar a qui ho necessiti, però no que s’aprofitin de mi. La Pepsi em sembla una imitació de la Coca-Cola. M’agrada riure fins que no puc mes. L’olor a cafè acabat de fer. M’agrada la xocolata però desprès m’arrepanteixo de haver-la menjat. On hi hagi un telepizza que s’aparti un bon restaurant. M’agrada jugar i odio perdre. Si m’agrada una cançó la canto sense parar. M’agrada el heavy,i?Pero tambe mencanta el reggeaton. M’agrada veure les series en versió original. Addicta al Facebook . Odio que la cançó s’equivoqui quan l’estic cantant. Em passa sovint, tot el que m’agrada es immoral, il·legal o engreixa. M’agrada que la gent sigui detallista. Sempre dono el regal d’aniversari a temps. Me la suda el que pensin de mi les persones que no m’importen.  Soc maniàtica. Puc assegurar que he vist flams de vainilla amb mes ous que tu. Odio les mates i anar a classe. Dono la culpa a Disney per fer-me creure amb els prínceps blaus. Ningú es perfecte. Tinc una família de bojos. Tinc molts amics encara que puc contar amb els dits d’una mà els que son de veritat. M’agrada mirar el cel de nit i demanar desitjos a les estrelles, encara que soni molt ridícul. Soc xafardera, molt xafardera, m’agrada saber-ho tot. Em considero una persona simple, a vegades difícil d’entendre. Soc experta amb desamors. Mai li posaria a un nen de nom Esteve, ni a una nena Xenia. El número 4 significa molt per mi. No m’agrada caminar però si és al costat d’ algú especial caminaria fins on sigui. Podria passar-me una tarda sencera de compres. Perdono però no oblido. Mai surto de casa sense maquillar ni sense pentinar. Odio cuinar. Em costa captar les ironies. M’agrada sorprendre i que em sorprenguin. Quan mes gran sigui el llit, millor. M’agraden les pel·lícules amb final feliç. Soc inquieta i em diuen que no callo mai. Sempre m’estic riguent. No m’agrada viatjar però un dels meus somnis es fer la volta al món. M’espanta plorar davant la gent. No tinc por a la foscor ni a les aranyes però si a la soledat. No odio a ningú, seria donar-l’hi massa importància. M’agrada pensar en com seria la vida al teu costat abans d’anar a dormir. Soc gelosa, no confio massa amb la gent que no conec. Les pessigolles son el meu punt feble, sobre tot al coll. La meva gran virtut es escoltar. Es massa fàcil fer-me mal, soc sensible encara que a vegades em faig la dura. Ric quan em surt i ploro quan ho necessito. Faig les coses sense pensar i això em treu algun disgust. Odio la Tonica, m’encanta el Nestea. He après a apreciar els dilluns com el millor dia de la setmana. Odio llegir. Veure pel·lícules els diumenges. Les meves amigues. Caminar agafada a algú.  Gaudeixo amb el primer gelat de l’estiu. M’agrada quan dic alguna cosa simultàniament amb una altre persona. Sentir una olor familiar. La sensació que tinc quan una idea funciona. Recordar velles històries amb els amics. Fer que algú somrigui, és la cosa mes especial. Somiar, somiar molt, crec que vaig néixer somiant. Les converses sobre coses petites, però importants. Els acudits. Fer el tonto. M’encanta fer-me la dormida mentre sé que algú em mira. Que em mirin i somriguin. El cel quan és completament blau. Els nadons quan aprenen a parlar. Que em mirin als ulls. M’encanta desfogar-me mentre escolto la meva música, sola.. Els diàlegs de les pel·lícules d’amor. La calor de la pell.  El so de les tecles al teclejar. M’agrada creure en un futur. Banyar-me amb aigua calenta. Que m’entenguin i poder entendre. Trepitjar les fulles seques dels arbres. Veure nevar. Estar amb algú sense fer res. Les mirades vergonyoses.  Fer pessigolles. M’agrada tenir la raó quan tothom em diu que no. La meva mare i la seva habilitat de descobrir que he fet alguna cosa malament. Els secrets. La paraula “sempre”. La gent que es fixa en els detalls.  Els finals sorprenents. Passejar descalça per la platja, sobretot si és de nit. Escoltar veus que trobo a faltar.Saber que la gent que mes m’estimo està bé.  Canviar la lletra a les cançons..  Fer petons de bona nit. Parlar per telèfon. Fer bogeries. Anar a dormir tard. Els colors foscos.  Recordar. Acabar tot el que començo, tot i que de vegades sigui tard. I el mes important, m’encantes tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada